Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

На сьогоднішній день відсутні правові підстави для звільнення від сплати митних платежів матеріально-технічних засобів, ввезених на територію України для потреб Чорноморського флоту РФ

12.08.2013

Позиція   Головного управління Міндоходів у м. Севастополі


На сьогоднішній день відсутні правові підстави для звільнення від сплати митних платежів матеріально-технічних засобів, ввезених на територію України для потреб Чорноморського флоту РФ

 

Про це повідомив на прес-конференції начальник Головного управління Міндоходів у м. Севастополі Юрій Карпов. «Рішення питання звільнення від сплати митних платежів лежить у площині міждержавних відносин, на які Севастопольська митниця ніяким образом не може впливати», - підкреслив він.    

В.о. начальника Севастопольської митниці Міндоходів Владислав Ємельянов повідомив, що господарська діяльність підприємств та організацій Чорноморського флоту РФ здійснюється відповідно до законодавства України. Перевезення матеріально-технічних засобів в інтересах флоту провадяться з дотриманням прикордонного, митного та іншого видів державного контролю при перетинанні російсько-української границі. Відповідно до вимог Податкового кодексу України об'єктом оподаткування ПДВ і акцизним податком є операції ввозу товарів на територію України. У цьому випадку платником податків при ввозі постачання для потреб ЧФ РФ є Міністерство оборони Росії.

Владислав Ємельянов озвучив позицію Севастопольської митниці Міндоходів з оподаткування вантажів Чорноморського флоту РФ. Зокрема, він відзначив, що в березні 2013 року від імені Чорноморського флоту для митного оформлення завезеного з Росії вантажу (паливо для реактивних двигунів марки ТС-1, виробник - НПЗ м. Волгоград) у Севастопольську митницю були подані відповідні декларації, у яких паливо для реактивних двигунів було класифіковано по коду 2710117000 УКТВЕД зі ставкою оподаткування акцизним податком 30 Євро за тонну.

Для перевірки заявлених характеристик палива та правильності його класифікації для цілей оподаткування, зразки були спрямовані на дослідження в митну лабораторію. Фактичні характеристики палива (фракційний склад, температура спалаху, наявність присадок та ін.), установлені в результаті лабораторних досліджень, і вимог Митного тарифу України, передбачають класифікацію завезеного палива по іншому коді 2710112100 УКТВЕД і відповідним оподаткуванням акцизом зі ставці 182 Євро за тонну.

«Необхідно відзначити, що питання щодо правильності класифікації аналогічного реактивного палива, виробленого даним НПЗ, уже піднімався раніше іншими митницями. Класифікація палива даного постачальника, виходячи з фактичних характеристик, установлених у результаті лабораторних досліджень, виникала також у Київській і Східній митниці (м. Донецьк), і ніяк не пов'язана з перебуванням Чорноморського флоту РФ на території України», - підкреслив Владислав Ємельянов. 

 

Інформаційно-комунікаційний відділ

        ГУ Міндоходів у м. Севастополі

 Критични виступи 

 Украинская таможня обложила повышенными сборами топливо для самолётов ЧФ

http://nr2.com.ua/sevas/454040.html, сайт «Новый регион 2»

http://sevastopol.su/news.php?id=51387, сайт   «ФорПост»Российско-украинский спор вокруг налогообложения грузов Черноморского флота до сих пор не урегулирован – как стало известно «Новому Региону», военнослужащие ЧФ РФ направили письмо премьер-министру Украины Николаю Азарову с просьбой вмешаться в ситуацию.

«Материально-технические средства, ввозимые воинскими формированиями российского флота для собственных нужд, не являются товарами внешнеэкономической деятельности, такие средства не поступают на рынок Украины, что во всем мире обеспечения воинских контингентов за рубежом не облагается таможенными платежами. Печально, что спустя 16 лет после подписания международных соглашений по ЧФ приходится обращать внимание на такие факты», – говорится в документе.

«Все наши попытки выяснить, на каком основании с воинских формирований российского флота за ввозимые материально-технические средства взимается налог на добавленную стоимость и акцизный налог, оказались безрезультатными», – констатируют военные.

В качестве примера авторы обращения приводят спорную ситуацию с ввозом топлива для боевых самолетов ЧФ РФ.

«При классификации топлива для реактивных двигателей ТС-1, ввезенного для самолетов морской авиации Черноморского флота Российской Федерации, базирующегося на территории Украины, Севастопольская таможня его классифицировала как уайт-спирит, который, как известно, используется в лакокрасочной промышленности», – удивляются на ЧФ РФ.

По словам авторов обращения, топливо для самолетов ЧФ украинская таможня охарактеризовала как «легкий дистиллят – бензин специальный: топливо для реактивных двигателей марки ТС-1, сорт высший, ГОСТ 10227-86» с кодом уайт-спирит.

«То, что такая формулировка является некорректной и попросту отсутствует в украинской классификации товаров внешнеэкономической деятельности, мало беспокоит должностных лиц Севастопольской таможни. Главное, что это позволяет получить из Черноморского флота акцизный налог по ставке не 30 евро а 182 евро за 1 тонну», – отмечают военные.

«Деваться российскому флоту все равно некуда. Не заплатят – не выдадим топливо (оно же у нас под таможенным контролем – рассуждают севастопольские таможенники), а не будет топлива – не будут летать, следовательно, не выполнят план боевой подготовки. За это начальство, как известно, по головке не погладит», – объясняют черноморцы логику таможенников.